16 tammikuuta 2010

YO-muistelot



Juteltiin tänään töissä häistä ja jotenkin puhe ajautui ylioppilasjuhliin. Itse en kauheasti panostanut kyseisiin kekkereihin. Ostin mekon h&mltä 15€:lla, suoristin itse tukkani surkeasti että mikään juhlissa otettu kuva ei ole enää tallessa, otin oman "virallisen" yo-kuvani ruokamyrkytyksessä meikitttömänä mökillä ja en tainnut edes lähettää tuota kuin toiselle mummille... Kaikki ystävät kävivät kampaajalla ja meikkaajalla, ja ostivat jotain 200-300€ mekkoja... vähän samaten kuin vanhojen tansseissa, joihin en mennyt myöskään. Ei kiinnostanut, vaikka ajatus päivä prinsessakuteissa houkuttaisi. Ehkä sitä päivää ei tule koskaan tapahtumaan, koska naimisiinkaan en tahdo.

Toivoisin kuitenkin, että nyt kun pian valmistun media-assistentiksi, voisin panostaa edes pukeutumiseen ja saada täydellisen valmistujaismekko+kengät-kombon. En usko että sellaista tulen saamaan, mutta ainahan voi haaveilla, grrr... näitä voisi käyttää myös muutenkin, joten ehkä se olisi aavistuksen parempi peruste saada edes jompikumpi x)




Mekko vivien of holloway, ja kengät Minna Parikka
ps. tuli ikävä niebuhria

9 kommenttia:

Superlatiivi kirjoitti...

Muakaan ei oikeen napannu YO-juhlissa koreilu; mulla oli vaan mustat suorat housut + nätti toppi. Rastat värjäsin kyllä ennen yo-juhlia mutta mitään muuta en niille vaivautunut tekemään. Meikkailustakaan en sillon kovasti tykkäillyt, joten mun "JUHLAMEIKKI" tais koostua ripsarista ja poskipunasta. :D Oli vähän arkinen olo muiden monensadaneuronmekkojen keskellä, mutta halusin näyttää iteltäni ja tunte olon mukavaks - ja tollon se tarkotti housuja. Musta on jotenki vähä hassua käyttää satoja euroja yhteen päivään, varsinkin kun mulle ainakaan yo-todistus ei tuntunut miltään suurelta merkkipaalulta. Paljon enemmän jaksoin panostaa ulkonäkööni sinä päivänä kun lähdettiin juhlimaan mun opiskelemaan pääsyä. :D

Laura kirjoitti...

Mäkään en tanssinu vanhoja eikä mulla ollu mitään hirveen erikoista yo-juhlissa päällä.

Toivon että saat tuon täydellisen asun! :))

Mirette kirjoitti...

Superlatiivi: Nimenomaa, turhaa kuluttaa 200€ johonkin mekkoon, mitä ei kuitenkaan tule käyttämään välttämättä enää koskaan. Mulla oli muutenkin tyyli silloin vähän kadoksissa :--D En mä siitä oikeasti katkera ollut vanhemmilleni, mutta välillä aina mutisen että "jooo, kaikilla muilla oli - mut mul ei.., et nyt mä sit haluun" jäkä jäkä :D Mutta joo..

Laura: Mut sulla oli se iiihana harlekiinimekko <3 lääh.

vilma g. kirjoitti...

mekko on unelma, kuin myös kengät. tosin minun päälläni ne olisivat punaiset :>

minun yo-juhlani olivat pienet ja intiimit. en halunnut paljoa vieraita, en halunnut juhlia huonoja papereita ihmisten kanssa, joita en tunne. yo-kuvan otti ystävä syksyllä sairaalan pihalla.

kukin juhlistaa tyylillään. minä leikin prinsessaa sitten ensikesänä häissämme :> ja minä kun luulin, etten koskaan mene naimisiin... kaikkea sitä sitten sattuu; saa valkoisen unelman ja hunnun vielä :D

Ulrika kirjoitti...

Mulla oli myös halvat vaatteet omissa ylppäreissä, itse laitoin hiukset ja meikkasin, sisko otti kiitoskortti kuvat. Enkä ostanu ees omaa lakkia, vaan lainasin veljen. Mun mielestä juhlia on tyhmä stressata ja panostaa voi sen verran kun sattuu huvittamaan. Mutta jos sulla nyt on sellanen fiilis, että haluut panostaa, niin sitten se kannattaa tehdä :)
ps. rakastan noita kenkiä.

fredu kirjoitti...

sama juttu ylppäreis ja vanhojen tansseis,ei paljo kiinnostanu,
varsinkaa ku muut hössötti niistä paljon.
mut täytyy sanoo,kauneimpia yo-kuvia
mitä oon nähny !

luna kirjoitti...

Sama täällä, en tanssinu vanhoja, en käyny lakituspäivänä edes hakemassa todistusta koulusta :D En oikeen ees muista mitä tein, kävinköhän syömässä poikkiksen kans? Anywhoo, välttelen aika hyvin kaikkia pakollisia juhlia noin muutenki, ahistavia.

Noi kengät on kyl superihanat!

brita kirjoitti...

Sulla on kyllä tosi nättejä nuo kuvat silti! Vaaleakin tukka sopii kivasti.

Itse panostin kyllä yo-juhliin, mutta juhlia varten ostetun mekon sijaan vedin päälle yhden lyhyyden takia käyttämättömäksi jääneen baarimekon :D Vanhojen tanssit jätin väliin.

Mirette kirjoitti...

vilma g: Kyllä mulle punainenkin versio tuosta kävis, mutta mulla on jo samantyylinen punainen pallohame, mutta vaan just se gt versio mikä sullakin muistaakseni :P

Mulla ei ole oikeastaan mahdollisuutta pitää semmosia yo-juhlia, joissa en tuntisi ketään, kun suku mahtuu alle 20 henkeen :D

Ulrika: Nimenomaa, jos huvittaa. :D Juhlat olisi vaan kiero tekosyy vonkua jotain sellaista, mihin ei itsellä ole varaa! :D heh

Fredu: Voi kiitos :) Ne oli semmosia mummokammoo-kuvia. Ylemmästä kuvasta muokkasin huulikorun pois :DDD

Luna: Kuulostaa hyvältä versiolta :D Ainut vaan että oli se ihan kivaa että näki sukuu yhdessä ja sai voileipäkakkua. Sit pääs ottaa kupokkaa kavereiden kanssa x)

Brita: Olin mä vähän kade niille jotka oli oikeasti panostanut. *angst* :D