13 tammikuuta 2010

Liar


Image and video hosting by TinyPic
Paita kirppis, hame h&m

Mä Luovutin eilen. Kenkäshoppailun suhteen. Hermot palo ihan totaalisesti kun yritin hirveässä ahdingossa, järkyttävän suuri talvitakki päällä änkeä eri kenkiä jalkaan.Lopulta päädyin aleksi 13, jossa oli aika paljon kaikenlaista alennuksessa. Päätin kokeilla mummokenkiä, jotka oli vaan 15 euroa, ja haa, niissä oli jopa vuori. Lopulta lähdin ne mukanani kassalle ja sanoin kassatädille, "Mä luovutan, ostan rumat mutta mukavat kengät". Ja se siitä. Kassatäti vähän ihmetteli ja naurahti epämääräisesti.

Dinskossa sovittelin näitä, mutta jättimäinen talvitakki combo ei oikein sopinut. Sain kyllä joltain mummelilta kehuja, kuinka ne on parhaimmat ja sopii mun tyyliin tosi hyvin. :--D Nää voisi olla kyllä ihan kivat kevätkengät. Hmm..


Kuuntelin eilen bussissa rällätellessä musiikkia, kun sieltä pärähti tämä Rollins bandin biisi. Siis valehtelematta yksi ahdistavimmista biiseistä lyriikallisesti.

ps. lol, tulin työharjotteluun nää uudet kengät jalassa,ja ne hiertää jo! &%&#!!!

5 kommenttia:

Kiti Momo kirjoitti...

Aaaa jeeee, mullaki on toi H&M:n vihree hame. Ite ostin omani joskus kuukausi takaperin ja täytyy kyllä sanoa, että se samettisuus oli aika paljon oman mukavuusalueen ulkopuolella.
Mut mitäs kävikään, nyt oon ollut tosi koukussa siihen koko ajan, enkä malta olla laittamatta sitä päälleni harva se päivä :)) Hyvä ostos!

Anonyymi kirjoitti...

aa, miulla on noi Dinskon kengät mitä sovitit...hyvät on ollu...käret vaan kuluu helposti :(

Juliahelmiina kirjoitti...

Ihana asu, hame on tosi mahtavan värinen :) Ja pilkut nyt tunnetusti toimii aina!

Mirette kirjoitti...

Kiti_momo, no on munkin, ja mun poikaystävä sanoi jo sitä mummelihameeksi 70-luvulta :( Mulla se menetti muotonsa aika äkkiä :( möff

Anonyymi: mulle se koko oli vähän ongelma, 40 ihme ja 41 liian iso :S
ja koko on yleensä 39-40

Juliahelmiina: <3

Nekta kirjoitti...

Ooh, tuo paita on kyl niin rakkautta! <3