20 tammikuuta 2010

Lurp!

Käväsin eilen pyörähtämässä kaupoilla lähinnä etsimässä mustia farkkulegginssejä. En Kuitenkaan löytänyt omassa koossa, joten jäi ostamatta. Mulle jäi hieman luppoaikaa ennen bussin lähtöä, joten kävin pyörähtämässä seppälässä. Sieltä löyty vaikka mitä kivaa. Uudesta DesingStudio mallistosta löytyy paljon kivoja vaatteita ja koruja sun muuta tilpehööriä, kannattaa käydä tutustumassa.. Vaikka onkin aika new rave meininkiä havaittavissa. Vielä ei ollut mun himoitsemat lintulegginssit saapunut myymälään, tai en ainakaan nähnyt missään ( infotkaa jos jossain jo on), mutta jotain tarttui kuitenkin ostoskoriin.

Timangipaita on ehkä vähän lolledemoskene-paita, mutta aattelin että se vois olla kesällä ainakin aika kiva vaikka shortsien ja läpyköiden kanssa. :--D Se on tuommoinen pitkän mallinen, ja alla on kiristysresorit, joten topista tulee hieman pussimainen. Voi rauhassa pömpöttää... 12,95€


Sitten mun ihana poikaystävä yllätti mut eilen. Se oli käynyt hakemassa mulle mun himotut, ubersöpöt mansikkakorvikset! Ne on niiiiiiiin ihanat ♥ ♥ ♥

Ostin myös muuta krääsää, h&mltä sukkahousut 4,90€, näitä jouduin etsiä kahdesta eri paikasta,  muffinssiyökkäri 5€ ja hiusväri talteen koska se maksoi vaan 8,20€ ja kaupan päälle sai huulikiillon! ( miksi mä siis ostinkaan sen :D) ja iso tuubi rasvaa mun halkeilevalle hipiälle. yam!



Ja koska te haluatte tietysti nähä miltä toi persikkainen puna näyttää mun uhkeilla huulilla, otin demonstroivan kuvan. Jep, ei oikein minua. En mä osaa muutenkaan käyttää huulikiiltoja, niistä tulee aina jotenkin aivan ylipynttäytynyt olo. Ja älkää haukkuko mun hampaita t. tyttö joka joutui käyttämään niskan taakse vedettäviä rautoja.

Ja viimeinen ostos löytyi seppälästä myöskin, saksikoru 4,90€, tämäkin uutta desingstudio härpäkettä. Koruja oli vaikka minkälaisia, varpusia, yeah-merkki,timantteja,henkareita, kamera jnejne! Päädyin kuitenkin tuohon valkoiseen saksikoruun, koska käytän aika paljon mustaa, joten se erottuu hieman joukosta. Varpusetkin olisi ollut kivoja, mutta ne oli tyhmästi kaksivärisiä, että oli vaikka sininen ja punainen tai valkoinen ja musta.



Eipä muuta. Ei tarvitse oikeasti vähään aikaan ostaa yhtään mitään. Vähän oli huono-omatunto jo noistakin, vaikka rahaa meni hieman yli 20€, joka voi nykyään mennä mihin vaan.

ps. Kärsin hirveästä tärinästä täällä työharjoittelupaikassa, fiksuna tyttönä laitoin 6 paitaa päällekkäin, mutta vain yhdet legginssit! Voisko nämä pakkaset jo loppua, menee hermot kun näyttää jatkuvasti ihan mustalta kermakakulta.
pps. mun sormeen särkee

12 kommenttia:

supervain kirjoitti...

pitääkin mennä seppälään ihasteleen koruja! ja mäkin haluan noi mansikkakorvikset! aiheutit mulle nyt pahan koruhimon :)

Kallo kirjoitti...

Lähdin tänään hakemaan noita sukkiksia H&M:ltä. Kaikkea muuta löytyi, mutta nuo sukkikset unohtui...

Juliahelmiina kirjoitti...

Apua, nyt mustakin tuntuu, että on pakko mennä Seppälään... ihan vaan noiden korujen takia!

sarkku kirjoitti...

Haa, pittää mennä tsekkaamaan nuo Seppälän uutuudet heti ku ehtii ! :3

Ja jee, sait sen muffinssiyöpaidan :'D

tuijja kirjoitti...

Vautsi, tosi kiva tuo saksikoru! :)

tuijja kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
aba kirjoitti...

oi, yllättävän kivoja juttuja seppäläksi! :)

saxy kirjoitti...

oi, saako saksi korua tilattua netistä? :) itse alalla jossa sakset lähellä sydäntä;)

Sazu kirjoitti...

saxy, mulla on myynnissä vähän toisenlaisia saksikoruja, ja niitä on yksi vielä jäljellä, siis hopi hopi! sazuplay.blogspot.com
ps. mirette, sori mainostus sun kommenttiboksissa! tää nyt vaan sattui aika hyvin. :D

Mirette kirjoitti...

Supervain: Niit oli vaikka mitä kivoja. :) Noi korvakorut on ostettu siis citymarketista (en muista mainitsinko tossa siitä :D)

Kallo: Joo no mä mietin viis kertaa että jaksanko kävellä aleksanterinkadulle kattomaan onko niitä, kun kampista olivat loppuneet. No löytyi 1 kpl omassa koossa. Ilmeisesti suositut :-D

Juliahelmiina: Ei varmaan oo mitään kovin laadukasta/kestävää tekelettä, mutta ihan kivoja hilukilkuttimia + siel oli joku hirvirintakoru mikä oli kiva, mut ei ihan mun tyyliä :<

Sarkku: :P joo, kannattaa!

tuijja: Sais olla aavistuksen isommat niin ois jees. Tekis mieli käydä ostamassa vielä pari niin sais tehtyä korvikset! Mut 10€ on vähän liikaa...

aba: Sieltä välilä tulee bongattua ihan mielenkiintoisia juttuja :P Laatu vaan ei oo mikään maan mainioin.

saxy: En usko. Mun mielestä seppälällä ei ole online myyntiä netissä, että pitää mennä ihan liikkeeseen. :)

Sazu: Mitäpä tuosta :) Noi seppälän versiot on hyvät siitä, että on muovia niin ei käy köpelösti jos vaikka kaatuu naamalleen :D

Anonyymi kirjoitti...

hei tuota ite kyllä luulisin että toi sun 'huulikiilto' on nestemäinen poskipuna :DD siis ku huulikiilto on lipgloss ja poskipuna blush

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: En usko, http://www.lorealparis.fi/_fi/_fi/products/product-sheet.aspx?code=Cos106_2

"Huulikiilto, joka antaa eloisan ilmeen- kuin poskipuna!

* Terveen näköinen ilme: korostamalla huulia ruusun, korallin tai luumun sävyillä ihosi heleytyy ja näytät pirteältä kuin poskipunan käytön jälkeen.
* Kosteuttaa, ei tahmaa. "

:=)