08 tammikuuta 2010

All the best girls








Image and video hosting by TinyPic
Keskiviikkona kiskaisin päälleni töihin Miralta saaman paidan. Se on helmasta kapeneva, mutta yläosa on tuollainen lepakkomainen. Koska en halunnut korostaa pinkeällä alaosalla vatsanseutuani, heitin sen kaveriksi korkeavyötäröisen hameen. Mielestäni kokonaisuus oli varsin pirteä... ainut miinus oli, että töissä tajusin kainaloiden alustan olevan aivan vapaa, että rintaliivit pilkotti pahasti, joten pidin päällä neuletakkia *__*
Pitäisi löytää joku hieman siistimpi korkeavyötäröinen hame, tuon lindexin on vähän nihkeä ja valuu aina rintojen alta napaan ja se nyt jos jokin näyttää ihan kammottavalta.

Olin eilen työharjoittelussa, ja ne antoivat mun pitää tämän päivän vapaata kun hommia ei hirveästi ollut 0/ Jee. Nyt olisi tarkoitus kipittää koululle hakemaan mun tatuointirahat aka. stipendi! Ja ehkä vähän hyrrätä jossain. Alemyynnit himottaa ihan hirveästi, mutta ei auta kuin itkeä ja odottaa viikon päästä tulevaa palkkapäivää.

Ps. Mä haluan tänne!
Koska siellä on tää!

7 kommenttia:

Mikaela kirjoitti...

Mikä toi pinkki tyyppi on??

uusi lukija kirjoitti...

tykkään blogistas :-) oot tosi nätti ja sun vaatteet on ihania!

fredu kirjoitti...

uu,mäki haluun kattoon Lapkoo,se on ihana :D oon kyl nähny ne monesti,mut nyt niil on uus levyki ja kaikkee.

aba kirjoitti...

outo örkki, siisti maatuska ja somat poskipunat poskissa. : )

 angie kirjoitti...

aiheutti hymyilyä tuo öttimönkiäinen <: sulle sopii mate hienosti korkeavyötäröiset jutut! sattuuko sulla olemaan housujakin sellaisina? varmasti söpisi kun sulla on muutenkin niin kivat jalat :-)

mua vähän harmittaa ku ennen käytin vaan korkeavyötäröisiä hameita ja nyt en enää muka osaa käyttää niitä :-( ei voi läskeillä ku vatsa ei pääse kasvamaan.

Juliahelmiina kirjoitti...

Apua kuka toi pinkki on? Oli kuka oli, ootte sen kaa molemmat tosia ihania :>

Mirette kirjoitti...

Mikaela: Noo, se on semmonen avaimenperäjuttu, ja jos sitä painaa niin sen silmät pullistuu ulos :--D

Uusi lukija: Kiitos <3 :)

Fredu: Sama juttu, ja Ville Malja, kuolllll lurp. Mun työharjottelupaikka on ihan fullsteam recordsin harjottelupaikan vieressä, ja sieltä voi hyvin kaukaisesti kuulla rytmit ulos kun seisoo bussipysäkillä :D

aba: Hihi! <3

Angie: No siis, mulla on ollut semmoset semikorkeavyötäröiset housut, jotka jätät hetkellä on liian pienet.. mut haluaisin semmoset kunnon pöksyt, mut mistä hitosta semmosia saa? *__* siis ei niitä löydy mistään! Möfmöf, mut joo, sulla on semmonen kroppa et korkeavyötäröiset näyttää varmaan hyperhyvältä! Mulla toi vatsa on aina vähän tönöttää, ettei oo kovin mukavaa ees pitää hameita x)
Tai no, onneks korkealla vyötäröllä maha voi roikkua rauhassa nappien alapuolella x))))

Juliahelmiina: Se on mun avaimenperä kaveri, joka toimi new rave bileissä kaulakoruna :--D