05 tammikuuta 2010

All the photographs are peeling and colors turn to gray



Image and video hosting by TinyPic

 Image and video hosting by TinyPic
Kaulaliin h&m miestenosasto, kengät prisma, takki h&m

Yksi hyvä syy oman blogin pitämisessä on, että voi laittaa vaikka kuinka monta samanlaista kuvaa itsetään samaan postaukseen, tai vaikka koko blogiin! Jee! En osannu päättää ilmeitäni, ja yhdessä näkyy mun kohta roskikseen menevät kengät *____* huh.

Oltiin tänään helsingissä, tai mä olin  hetken yksin 0/ ja ostin pyyhkeitä hemtexistä. Sitten mun piti ostaa yks mekko ja paita jc:stä, mutta niillä ei käynyt kortti, ja mun piti hakee käteistä, mut sit en jaksanukkaa enkä ostanut mitään. Käytiin kiinalaisessa syömässä vaikka teki mieli kebabia, ja sit piti mennä elokuviin, mut ei mentykkään ja tultiin himaan. Nyt on EMOtionaalinen olo.

Ei kommentteja: