17 tammikuuta 2010

Heh, heh..

Image and video hosting by TinyPic
Hame gt, Kengät Vagabond, Paita Seppälä

-Mun mielestä yksi turhimpia viime vuoden hypetyksiä on Mattalakka. Siis onko meistä ihmisistä oikeasti tullut niin turhamaisia ja pikkutarkkoja, että nyt kynsilakkakaan ei saa enää kiiltää, vaan siihen on ostettava oma 15€ litku, millä pinta saadaan mattamaiseksi? TÄH?
-Löysin vihdoinkin kaupan mistä saa litsejä! Ne on niin hyviä. Löytöpaikkana Kampin K-market!
-Vituttaa vieläkin, että en sitten nähnytkään Lapkoa, kun kukaan ei sitten lähtenytkään mun kanssa sinne. :(
-Tajusin samalla, että mulla on liian vähän kavereita. Mistä sellasia vois ettiä? Suomi24, etsitään kaveria...:(
-Kävin eilen salilla ja masennuin, mutta samanaikaisesti tuli sellainen olo, että vois alottaa taas siellä käymisen.
-Olen koko viikonlopun töissä, että se siitä kivasta taas. Hienoa tehdä töitä, kun tietää ettei jää penniäkään käteen. Mut ei mahda mitään, onneksi mulla on tarpeeksi motivaatiota käydä työharjottelussa, vaikka siihen meneekin kuussa 40€+42€ matkakortteihin - tai enemmänkin, ja ruokaan n. 10€/pv. Ja saan ainoastaan 3€/pv ruokarahaa. Tehdään laskutoimitus, yksi batterytölkki 2,40-3€= ruokarahaa 0,60€. Hienosti on taas mietitty kouluissa nää opiskelijoiden edut, tai missä lie päättävätkin.
-Onneksi mulla on hienot kengät ja kiva poikaystävä. Ja kiva työharjoittelupaikka.
-Tatuointi-aika varattu! 23pv helmikuuta Mirette lähtee tikattavaksi by Jussi K.!



Image and video hosting by TinyPic

Mukavempaa sunnuntaita kaikille!Nyt meen syömään aamupalaa. :-)

10 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hö! Itseltäki puuttu seura tuolta lapkon keikalta.. Ja jäi seki sitte näkemättä.. jepjep! : (

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Mulla oli liputki jo hommattu :( ne on vieläkin käyttämättömänä lompakossa. huoh!

Anonyymi kirjoitti...

Mä voi olla sun kaveri ^_^

Kommentoin vielä tuota edellista postausta tähän, että minunkin yo-vaatetus koostui H&M:n topista ja äidin tekemästä hameesta. Häätkin oli low budget, taisi mekko maksaa 150€ ja väri on musta, joten aijon käyttää vielä monesti :)

-rekkapirkko

sarkku kirjoitti...

Jaan ton mattalakka ihmetyksen kans. Ok, meikä o pikkutarkka kynsien kans muuten mut en älyy mitä niin jännää kiiltämättömissä kynsissä on et maksas nuin paljo extraa : |

Anonyymi kirjoitti...

tykkään lukee juttujasi:) ja tää ei ole sellainen pintaliitoblogi, jotka kyllästyttää...

Anonyymi kirjoitti...

litsejä saa myös lidlistä=)

Juliahelmiina kirjoitti...

Mä oletan, että oot menossa Legacy Tattoon Jussi K:lle...? Oon jo lähes valinnut sen tulevaisuuteni tatskaajaksi, sen verran paljon herran tekemät kuvat miellyttivät omaa silmääni (niin kyllä monien muidenkin Legacyssa työskentelevien, ei siinä mitään). Mmm... tuskin maltan odottaa, miten ihanan kuvan tällä kertaa hankitkaan :3

Mirette kirjoitti...

Rekkapirkko: Jeee! :)) Mut joo, monikäytännöllisyys kunniaan!

Sarkku: Joo siis kyllä mä ymmärrän että laittaa kynsiin kaikenmaailman hilihäprättimiä ja juttuja, ja ne on tosi kivoja. Mut se mattaus on jotenkin niiiiin turhuuden huippu :D Mutta jos itse kiinnittää siihen niin paljon huomiota, niin siinähän kiinnittää. Se henkilö nyt on varmaan ainut laatuaan :D

Anonyymi: Hih, no kiitoksia, kiva kuulla :))<3

Anonyymi: Joo, mut ei Lohjan lidlistä :( eikä muistaakseni karjaankaan, niin tää oli superlöytö.

Juliahelmiina: Joo, legacy tattoossa pysytään, mutta vaihdan jussiin. Sen työt on vaan niin kuolattavan hienoja, että miksi en menis sen luokse. :)) jee, siit tulee hieno ;))

fredu kirjoitti...

Eikä,oisit menny vaik yksin sit !
Mä oon ollu pariki kertaa yksin Lapkon keikalla,ku ei oikee sellast kaveria kuka siitä tykkäis : P

Mirette kirjoitti...

Fredu: Ei mulla ollut enää oikein fiilistä mennä yksin. Keikka olis kuitenkin kestänyt yli yhteen ja silloin lähtee vika bussi, oisin joutunu kököttää kampissa johonkin neljään asti :D Ei kovin mukava ajatus.