31 tammikuuta 2010

Diamonds are Emo's best friend!

Image and video hosting by TinyPic

Jee, ernoilin eilen töissä mun timangipaidan kanssa. Tämä ehkä vähän pilas sitä minun "Ostan vain mustaa, harmaata ja valkoista"-asetelmat, mutta no, tämän kerran. En vieläkään ole varma, että onko tämä paita liian korni, ehkä onkin, mutta ainakin tiedostan sen. Uskon vahvasti, että kesällä siitä tulee paljon monikäyttöisempi kuin nyt. Toiseen ihmetykseen, nimittäin kalju. Olen niin kypsä hiusten värjäämiseen kahden viikon välein, ne on alkanut kirjaimellisesti kärähtämään, vaikka käytänkin väriaineena aina "ilman ammoniakkia" olevaa tuotetta... ja sitten vielä kosteuttavaa hoitoainetta, shineblastereita ja värisuojia jne. Voisko joku kampaamo ihminen kertoa, että onko se oikeasti muka parempi vaihtoehto hiuksille, vai vaan ihan täyttä puppua? Tosiasia on, että mulla ei ole varaa mennä kampaajalle tuhlaamaan 100€ ylimääräistä että tohon saataisiin sutattua joku monivärjäys, mutta kohta jotain on pakko tehdä tai mulla ei ole enää hiuksia tai b) vähäisimpiä rippeitä itsetunnosta. Koska joka kerta kun toi kalju alkaa pilkistää, tekisi mieli teipata otsaan joku "Tiedän että mulla on kalju, mutta en viitti koko ajan värjätä tai hiukset tipahtaa"-teksti... Jos tiedostaa koko ajan, että hiukset näyttää hirveiltä, sen myötä myös koko olemus on hirveä.. *___*

 Mulla on joskus ollut aika kiva monivärjäys, siitä ei erottuisi ihan heti aina tyvikasvu  :( Nyyf!
Mutta joo, muut ne supsuttaa blogiristeilyllä, kun minä kateellisena märehdin kotona ja valitan rumista hiuksistani. Huoh, harmittaa etten päässyt sinnekkään mukaan, olisin voinut ihan uteliaisuuttani lähteä. Muutun taas kateudesta vihreäksi kaikesta roinasta mitä ne sieltä saa. :D T: Ilmaisnäyte hamstraaja.  Eilinen meni muutenkin ihan päin mäntyjä, kun läträsin kookosöljyllä ja join melkein litran teetä, karkkia, ruokaa  = oksensin, jonka jälkeen oli niin huono-olo, että oli pakko vaan mennä nukkumaan. Missasin kurkunleikkajien saaren +  4 leffaa jotka olin vuokrannut. :-(

Ostin hemtexistä kaksi lamppua, alehinnoista puolet pois, joten yhteishinta oli 12€. Mua häiritsee ihan hirveästi, että ei ollut kahta samanlaista lamppua tarjolla, koska tämä asunto alkaa muistuttamaan halvan kaman hamstauskasaa. Vaikkakin, esim tuon kuviollisen lampun oikea hinta oli 30€ ;0. Pakko oli kuitekin jotkut lamput ostaa, kun edelliset menivät rikki... *__*

18 kommenttia:

viv kirjoitti...

Monivärjäys takaisin, aivan ihana! Mulle sai riittää ainainen tyven värjäys joten nyt alettiin kampaajan kanssa vaalentelemaan lähes mustaa hiusta ruskeaksi. Rahat kuluuu, mutta minusta tulee onnellinen <3

Mirette kirjoitti...

viv: Pitää vaan alkaa kärtsäyttämään, koska sitä se vaatii. Hemmetisti vaan blondia raitaa ja sekotuksia, kunnes alkaa koko väri vaalentua ja sieltä vielä erikseen osa. :D Mä alan kohta olla epätoivoinen ja kahmaisen säästötililtä mulle kampaajarahan. :D

Anonyymi kirjoitti...

mistä toi emopaita olikaa????++

Anonyymi kirjoitti...

Hei värjää kyllä hiukset tollaseks moniväriseks! Aivan mieletön!

brita kirjoitti...

buu ylimmät kuvat ei suostu näkyyn kokonaan mulla vaikka päivitin kolmesti sivuakin :<

mutta sulle tosiaan sopis tuollainen vaaleampikin tukka (:

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Seppälästä, uutta desingstudio mallistoa :)

Anonyymi: Vois kyllä yrittää alkaa vaalentamaan kevättä kohti, se vaan on aika sattumalla saatu aikaiseksi :D

Brita: Hmm, miksköhän :| Mulla ne kyllä latautuu normaalisti, god damet! :)

Anonyymi kirjoitti...

herran jumala sä oot kaunis tossa moniväri-kuvasa :O tosi kaunis oot muutenki mut toi kuva sai mut melkein putoo tuolilta!!

aba kirjoitti...

Monivärjäys toimi, palaa siihen vaan, jos hiusten päästä tippuminen on vaarana. :)
Miten sinne blogiristeilylle olisi edes päässyt? En olis koskaan uskaltanut mennä sinne kivitettäväksi.:D

Mirette kirjoitti...

Anonyymi: Hehe, kiitos, olin myös 10 kiloa laihempi, ehkä vaikutusta asiaan x)

ABA: no siis mä alunperin bongasin sen kun tutkailin viking linen sivuja, ei sun ois ku sen kautta pitänyt varata :D Mä oisin voinu mennä avautuu blogosfäärin epäkohdista sinne x)

Norppis kirjoitti...

Just itekki tungin päähäni tummempaa väriä ja nyt juuri muistin, miksi niin ei olisi pitänyt tehdä. Helkutti. Täälläkin on siis edessä kaljun välttely tanssi. Tosin mie olen niin laiska että annan vaan juurikasvun rehottaa ja leikin etten huomaa sitä :D
Monivärjäys näyttää kyllä tosi hyvältä!

lura kirjoitti...

oi , rakastan sun banneria ! 8))

Anonyymi kirjoitti...

Ah, tuota juurikasvun ja hiuskriiseilyn autuutta! :P ..Josta pääsin eroon itse viime viikolla, kyllä helpotti istahtaa kampaajan tuoliin, nyt näyttää kupoli taas hyvältä. Tukka hyvin, kaikki hyvin, very true..

En tiedä miten siellä päin muailmaa, mutta täällä ei-niin-isossa-sitissä on monen monta kampaajaa, jotka antavat opiskelija-alennusta, koita bongata joku sellainen mesta. Se on se 10 prossaakin ihan kiva alennus. 80e tuli maksettua leikkauksesta ja monivärjäyksestä. Iso raha opiskelijalle, mutta kaiken sen mielenrauhan arvoinen todellakin :D
-sv

Cattie kirjoitti...

Oi miten kaunis oot tuossa kuvassa, jossa on lyhyet monivärjätyt hiukset! Tokipas nykyisinkin, eikä tuo juurikasvu pahasti paista! Mut värjää ihmeessä:>

visuaalisesti vaativa kottarainen kirjoitti...

Ihana tuo timanttipaita. :)

Mirette kirjoitti...

Norppis: Mä vaan en kestä juurikasvua yhtään. Saan hermoromahduksen heti kun se alkaa pilkottaa.

lura: Kiitos *__*

Anonyymi: Mut 80€ on ihan hulluna :S tiedän yhden paikan mistä saisin värjäyksen ja leikkauksen 60€ ja sekin on liikaa!

Cattie: Tiedän vaan että mun hiukset tulee kärähtää entisestään jos nyt alkan blondaamaan :( pitäis vetää vaan kaljuksi.

visuaalisesti vaativa kottarainen:
Sun pitää mennä seppälään ostaa omasi, maksoi 13€ :) Ei kovin paha!

Heini kirjoitti...

toi sun vika kasvohiuskuva = VAU!! Vitsi miten nätti oot! Mulle tuli tosta kuvasta mieleen jonkun julkkiksen promokuva. Voi vitsien vitsi miten hieno. Enkä muuten yleensä tykkää mistään läväreistä, mutta sulle kyllä sopii :) (Tästä tuli nyt kiva hehkutusviesti, mutta ei varmaan haittaa? ;))

Mirette kirjoitti...

Heini: Jee kiitos. Noi oli niitä aikoja kun jaksoin oikeasti panostaa kuvaamiseen :-D

Mirette kirjoitti...

Heini: Ja hehkutusviestit on aina mukavia :D Itsetunto kasvaa aina millin tästä nollasta. haha