15 tammikuuta 2010

Love


Olen vakuuttunut kyllä forumin Andiamon henkilökunnasta, supermukavia ihmisiä. Kävin eilen itkemässä näiden kaunokaisten perään, ja sovitin. Yllätys yllätys, ne oli oikeasti tosi hyvät jalassakin - siis eri tavalla hyvät kuin ne aikaisemmin mainitut luuserikengät. Nyt jälkeen päin harmittaa törkeästi, että en ihan alunperin vaan sovittanut näitä... mutta esteenä oli hinta. Näiden popojen alkuperäinen hinta oli 129€, ja vagabondin liikkeessä 119€. Andiamossa ne oli kuitenkin alennettu 99€, mikä on oikeasti aivan järkyttävä hinta vieläkin, mutta totesin että nyt saa sitten maksaa. Okei, lähetin myös isälle viestin jossa kerroin mun uusista kengistä jotka maksoi 15€, ja hinkkasi kantapäät verille, että jos se suostuis avustamaan että ostaisin oikeasti hyvät kengät, niin se suostui. Ostopäätös oli siis tehty, mutta laitoin ne varaukseen ja lupasin noutaa ne tänään kun on rahaa. Avauduin myös myyjille mun vikaostoksesta, ja ne selvästi tunsi mun tuskan ja kertoi pienen vinkin - liittymällä Andiamon clubiin netissä, saa alennuskupongin, -20% jo alennetuista tuotteista. Mulla tietysti silmät suureni lautasenkokoisiksi ja myhäilin innoissani tästä tiedosta.

No myhäily loppui kun yritin ladata clubikorttia - se pitäisi tulla kännykkään jotenkin ihmeellisesti. No eipä tullut ja aloin tutkimaan missä vika - no ei toimi iphonessa, eikä tullut sähköpostiinkaan kuponkia, vaikka ehdin jo kitistä asiakaspalveluunkin että missä mun tarjous on (Ei oo muuten vieläkään tullut vastausta :-D ). No, maani myyneenä päätin silti hakea kengät, ja kysyin tosi nätisti niiltä myyjiltä, että voisinko mä millään saada sitä alennusta, kun mulle sitä korttia ei tullut. No se myyjä sitten sanoi että voin lähettää viestin jonnekkin, että sieltä tulee viesti, missä on koodi ja se -20% ja totesi vielä, että jos toi nyt ei toimi, niin se antaa sen kuitenkin. Viestitys kuitenkin toimi, weee, lopullinen hinta kengille: 79,95€. Hemmetisti, mutta paljon vähemmän kuin alkuperäinen hinta. Nyt mulla on rakkauspopot, vaikka moni näistä ei tykännytkään kun aiemmin blogissa kyselin. Mut mulle ne on ♥

Olisinhan mä voinut mennä myös raivona valittamaan, että miksi helvetissä se kortti ei tullut mun puhelimeen ja teidän on pakko antaa se alennus... Ihmisillä on nimittäin yleensä taipumus purkaa kaikki aggressio aina myyjiin, aivan kuin he olisi jotain... no ei-ihmisiä, jolle voi sanoa ihan mitä vaan ja miten vaan. Mutta jos oppii olemaan ystävällinen, myös turhautuneena, yleensä saa palvelua samalla tavalla... öff, no joo.  Oli kuitenkin mukavia myyjiä, ja tuli oikein hyvä mieli asioida siellä :)

6 kommenttia:

viv kirjoitti...

Onnea uusista ihanista kengistä ! Minä en saa niitä alejuttuja puhelimeen, mutta tulostan ne aina paprulle kun saan niitä aina välillä s-postiin :)

Mirette kirjoitti...

Viv: joo siis ku mä en saanut kumpaakaan! sen takii tuskastuin :) kunnes sain siin tiskillä jonku ihme numerojutun mihin piti sendii joku koodi, maksoi 0,95€ ja sit tuli alennus :) jee

tiijjja kirjoitti...

aa noi kengät on just ihanat !

Laura kirjoitti...

Jeee :)) hienot on!

Mirette kirjoitti...

tijjja: <3 jee!

Laura: :P jeppjesjessss!

Ulrika kirjoitti...

hauska selostus :D kiva että sait kengät joista tykkäät.